Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

4 πράγματα που σας εκνευρίζουν σε μια γυναίκα- αντρα

1)ακαταστασια(μην κρεμας τα εσωρουχα σου εκει που πρεπει να μπουν οι πετσετες.δεν θα σκουπισω την μουρη μου με αυτα!!)
2)αδιαφορια(εδω ο κοσμος καιγεται κ η μαιμου χτενιζεται..)
3)πες κ εναν καλο λογο καμια φορα.(θα σου δινω 5 ευρω με καθε καλη κουβεντα!!ασε που αν το πετυχεις θα σου δωσω πολλαααα περισσοτερα απο οτι φανταζεσαι)
4)δεν ειμαι διακοσμητηκο του σπιτιου.π.χ γλαστρα,να με πηγαινεις οπου θελεις κ αν δεν γουσταρεις να ειμαι εκει να με βγαζεις στο μπαλκονι...μιλα μου!!θα εκπλαγεις με τις απαντησεις που μπορει να σου δωσω..
5)μην με ρωτας αν ησουν καλος ή οχι.ειμαι ευγενικη ψυχη κ θα πω ψεματα πως ησουν τελειος ακομη κ αν ησουν χαλια μαυρα.

Διαβάστε περισσότερα
Να σου λέει- μωρό μου σήμερα θα έρθουν στο σπίτι ο Κώστας ο Βασίλης και ο Ντίνος
Να του λες – έλα ρε μωρό μου μπράβο!!! θα έρθουν στο σπίτι η Ασπα η Μαίρη και η Λία?
Να σου λέει- όχι !!! ......
1. Ποδόσφαιρο
2. Πίτσες
3. Μπύρες
4. Ακαταστασία
Μπορώ να πω και άλλα τόσα αν θέλετε αλλά μου είπατε 4 βασικά.

Διαβάστε περισσότερα

1 -η μαμά του
2-ότι μπορεί να τρώει μπανάνα σε δημοσίους χώρους άνετος και χαλαρός
3-όταν πάει στην τουαλέτα δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει αναφορά απλά σηκώνετε και πάει
4-όταν πάει ν αγοράσει προφυλακτικά ο ψιλικατζής ο φαρμακοποιός ο περιπτεράς δεν τον φαντάζονται γυμνό.

Διαβάστε περισσότερα

1) Η ειρωνία!είμαι ικανή να φτάσω στα άκρα
2)Το ψέμα!να λέι ναι σε όλα & να μην κάνει τίποτα από αυτά που υπόσχεται
3)Η μαμα & η αδερφή του που έχουν λόγο σε όλα,για όλα
4)Η αδιαφορίαΤο να μην σηκώνεται να μαζέψει ούτε το "βρακί" του & να κλωτσάει πράγματα κάτω από το κρεβάτι!καμιά φορά μου έρχεται να κλωτσήσω εγώ αυτόν!
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.Εκνευρίστηκα τώρα που τα θυμήθηκα,τα υπόλοιπα αργότερα!

Διαβάστε περισσότερα
τελικα ο καθενας θελει τον γερμανο του κυριε μου....βλεπω αρχισαμε να απανταμε....παλι καλα.
οσο για το 5,με εκνευριζουν οι περιορισμοι...ακου 4...μονο 4?....125 θα μπορουσα να γραψω!!!

Διαβάστε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: