Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Μου αρέσει κάπιος αλλά..

αλλά είναι το αγόρι της κολλητής μου :'( . Προσπαθώ να τον βγάλω απο το μυαλό μου αλλά δεν μπορώ. Μου αρέσει τόσο πολύ που δεν έχω μάτια για άλλον. Είμαι απελπισμένη. Νομίζω όμως ότι και σε αυτόν αρέσω ίσως για αυτό έχω κολήσει. Σκέφτομαι ότι δεν αξίζει να χάσω την κολλητή μου για ένα αγόρι, αλλά δεν μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτόν. Τι να κάνω?

Διαβάστε περισσότερα


Η δική μου άποψη είναι : έαν είναι φίλη σου πολλά χρόνια (και όχι εαν την γνωρισες την κοπελα πριν 2 μηνες και έγινε κολλητή σου) δεν αξίζει να χαλάσεις την φιλία σου για έναν άντρα, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Κάποια στιγμή είμαι σίγουρη θα γνωρίσεις κάποιον καλλίτερο και θα βρίζεις τον ευατό σου που παραλίγο να χαλάσεις την φιλία σου. Απο την άλλη έαν είναι κολλητή 2 μηνών νομίζω ότι μπορείς να το ρισκάρεις, και λέω να πάρεις ρίσκο γιατί δεν εείναι σίγουρο ότι άρεσεις σε αυτόν. Μπορεί να είναι απο τα τυπάκια που του αρέσουν να παίζει με τα γυναικεία αισθήματα. Είσαι σίγουρη για τα αισθηματά του? Περιμένουμε να μας γράψεις περισσότερα.

Διαβάστε περισσότερα
κοριτσια καλως σας βρήκα! νομίζω πως η ζωη ειναι πολυ μικρη για "πρεπει" ομως καλο ειναι να υπαρχουν και ορια ωστε να μην πληγωνουμε ανθρωπους που μας εχουν φερθει καλα. αν η φιλη λοιπον αξιζει κανε πισω γιατι αν το αγορι σε γλυκοκοιταζει τοτε δεν αξιζει για καμια σας. αν ομως η φιλη ειναι "φιδι" και σου αρεσει τοσο πολυ ο τυπος τοτε βουρ στο.... ψητο!!! μια ζωη την εχουμε κι αν δε τη γλεντησουμε.....

Διαβάστε περισσότερα
Κορίτσια καλησπερα. Καταρχήν χαίρομαι που μεγαλώνει η παρέα μας.
Τώρα όσον αφορα το προβλημα μου αρχίζουν τα πράγματα και γίνονται ακομα πιο δύσκολα και ξερετε γιατι; Πειτε με σκυλα βρίστε με θα έχετε απολυτο δικιο αλλά το έκανα τελικά με τον τυπά και δεν ειναι ο άτιμος μονο ωραίος είναι και πολυ καλος στο sex.
Φυσικά εγώ δεν το επιδιωξα αλλα έκατσε ενα βράδυ: ειχαμε βγει όλοι μαζι και σε καποιοα φαση δεν άντεξα αλλο να τους βλεπω να σαλιαρίζουν (καταλαβενετε ζηλεψα) και σηκώθηκα και εφυγα. Με ακολούθησε στο αυτοκίνητο μου (εκει εγινε η φαση, άτιμο ποτο εαν ήμουν αρκετα νηφαλια δεν ξερω εαν ειχα ενδωσει) δεν ανταλαξαμε κουβεντα μονο το καναμε ψεκαστε, σκουπιστε τελειωσατε.
Απο εκεινο το βραδυ σταματησα να βγαινω μαζι τους γιατι η φιλη μου ειναι πραγματική φίλη είμαστε κολλητές τώρα σχεδόν 3 χρονια, και φυσικά εχουν αρχισει οι ερωτησεις "τι εχεις; γιατι δεν ερχεσαι μαζι μας;" Ζω ενα δραμα κορίτσια, δεν ξέρω πως μπορω να ξεμπερδέψω, και όντως το τυπακι δεν αξιζει για καμιά μας αλλά πως θα το πω στην φιλη μου, λέγονται αυτα τα πραγματα;

Διαβάστε περισσότερα
γεια σας κοριτσια!!!!διαβαζα το προβλημα σου και ειπα να στειλω κι εγω!!!!ο,τι εγινε εγινε αλλα σκεψου..εισαι διατεθειμένη να θυσιασεις τη φιλία σου για τον τυπα?εχεις σκεφτει το ενδεχόμενο να μην του αρέσεις τόσο εσύ όσο ολο αυτο,το απαγορευμένο?σκεψου να ειστε μαζί και τότε να θέλει καμια άλλη φίλη σου??? η έστω ότι ολα ειναι καλά,πόσο θα κρατήσει αυτό?1-2 χρονια?μετα τίποτα!!!!τελικό αποτέλεσμα να έχεισ χασει μια πολύτιμη φίλη...αν είναι έτσι όπως τα λες.εχε παντα στο μυαλό σου να μην κάνεις στους άλλους ο,τι δεν θα ήθελες να κάνουν οι αλλοι σε σένα!!!!εννοείται ότι η αποφαση στο τέλος είναι δική σου.καλά ξεμπερδέματα!!!!

Διαβάστε περισσότερα