Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Prison break

Μιας και το ειδα στα παιχνιδια ειπα να το αναφερω και εδώ. Ειμαι φανατική αυτής της σειράς. Εχω δει και τους 3 κύκλους αλλά τον 4 δεν εχω καταφερει ακομα να τον δω. Εσεις ξεκινησατε να βλεπετε τον 4 κυκλο, ειναι καλος; Περιμενω να με ενημερωσετε.

ΥΓ : ααααααααα και ο Μαικλ τι κουκλι ειναι θεε μου..
Διαβάστε περισσότερα
ναι έχω δει και το 8 επεισόδιο του 4ου κύκλου και μπορώ να σου πω ότι αυτός ο κύκλος είναι πολύ καλλίτερος απο τον 3ο. Και ναι ο Wentworth Miller (Μαϊκλ) είναι κουκλί και εμένα μου αρέσει.
λοιπον σας ασχημα νεα. η 4η season μολις τελειωσε στο 16ο επισοδειο. τωρα εαν συνεχιστει δεν εχω μαθει ακομα. εαν μαθω κατι θα σας το πω αμεσως.

Τελείωσε? Εχω δεί μόνο τα 8 ή 9 επεισόδια (δεν θυμάμαι που σταμάτησα).
Εαν θα έχει και 5ο κύκλο δεν θα το αντέξω έχει αρχίσει και καταντάει όλη αυτή η κατάσταση κουραστική. Δηλαδή τι πάνε να κάνουν? Αντιγράφουν το lost? Ξεκίνησα να βλέπω prison break και lost όταν είμουν νέα και τώρα κοντεύω να γεράσω.
Διαβάστε περισσότερα
τα καινουρια επεισοδια τον Μαρτιο!!!! (υπομονη μεχρι τοτε )
παιδες ασχημα νεα για την σειρα.
θα εχουμε ακομα ενα επισοδειο (17ο) και τελος για παντα
η σειρα ακυρωθηκε στην αμερικη και δεν ξαναβγαινει.