Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Kάντε ένα δώρο στον "ευατο" σας

Τι να σου πω βρε καλή η ιδέα σου, σκέτη πρόκληση δεν λέω, αλλά ούτε εγώ θυμάμαι από πότε έχω να κάνω μια εξόρμηση σε ένα καλό spa.Έτσι λοιπόν με βλέπω κατά εκεί μεριά,με την συναίνεση & συνεισφορά του "δικού μου εννοείτε", άλλωστε για ποιον θέλουμε να είμαστε φρέσκιες και λαμπερές κορίτσια; για μας; όχι βέβαια.

Διαβάστε περισσότερα

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι χρειαζόμαστε ένα spa αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου για ποιον το κάνουμε. Είμαι της άποψης ότι πάντα κάνουμε κάτι πάνω απο όλα για τον ευατό μας για να αισθανόμαστε εμείς καλά και ωραίες και μετά για τους άλλους.

Διαβάστε περισσότερα
το δικό μου δώρο για τις γιορτές είναι ένα μπουκάλι στα μπουζούκια ένας μητροπάνος θα είναι το δώρο μου..


....όταν λεμε δώρο για τον εαυτό μας, εννοούμε κάτι καλό .Εγώ προτείνω κορίτσια να κατετε την υπερβαση καντε μία αγορά πχ ενός αυτοκινήτου (με δόσεις)ή ενός ταξιδιού στο εξωτερικό . Το spa και τα μπουζούκια αφήστε τα να τα κάνουν δώρο οι άντρες μεσα στίς υπόλοιπες 345 μέρες του χρόνου .ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ....!!!!

Διαβάστε περισσότερα