Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Μάλλον μου αρέσει το αγόρι τις φίλη μου.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ κορίτσια....έχω ένα ΜΑΓΑΛΟ πρόβλημα........!!! Sad
Μάλλον μου αρέσει ΛΙΓΟ ...το αγόρι που αρέσει εδώ και 2 χρόνια σε μια φίλη μου!!!!..... :Smiley!!!!Αν αρχίσει να μου αρέσει ΠΟΛΙ...(αν και δν νομίζω!),τι θα κάνω?

Διαβάστε περισσότερα
Φίλη μου αυτό το έχουμε αντιμετωπίσει λίγο- πολύ όλες.
Δώσε μας όμως περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό το αγόρι τη στάση κρατάει? Δείχνει να ενδιαφέρεται για κάποια απο εσάς?
Πρίν απο μερικά χρόνια και σε εμένα μαζί με την κολλητή μου μας άρεσε κάποιος πάρα πολύ. Αυτός έδειχνε να ενδιαφέρεται και για τις δύο μας, μας είχε μπερδεψει το τυπάκι. Είμασταν όμως τόσο καλές φίλες που συζητούσαμε τα πάντα και η μία έλεγε στην άλλη " οκ εντάξει είναι δικός σου, όχι έλεγε η άλλη εγώ κάνω πίσω είναι δικός σου" Το θέμα είναι ότι τελικά το αγόρι αυτό ίσως δυσκολευόταν να διαλέξει.
Το αποτέλεσμα: Τον χάσαμε και οι δύο γιατί αυτός βρήκε άλλη. Tongue
Για αυτό σε ρωτάω τι στάση κρατάει αυτός.

Διαβάστε περισσότερα
Νομίζω ότι σ αρέσει λίγο περισσότερο το αγόρι τις φίλης σου από ότι εσύ θέλεις να νομίζεις .θέλω να μας πεις όμως πως το κατάλαβες ?πως ένιωσες ότι σ αρέσει & ποσό φιλές είσαστε ?περιμένουμε νέα σου .δεν χρειάζεται πανικός έχουμε περάσει & εμείς από την θέση σου..

Διαβάστε περισσότερα
ax .... αχ & xaxaxaxa μαζι !!!!Πόσα χρόνια πίσω με γύρισες ........
Πόσο πίσω ρε φιλενάδα??? Tongue που το θυμήθηκες ?? Τελικά τώρα τι θα κάναμε? Πως θα αντιδρούσαμε? θέλω την απάντηση σου φιλενάδα . ...θα σκεφτόμασταν σαν& τότε ? θα υποχωρούσε η μια για την άλλη? Για πεςςςςςςςς...

Διαβάστε περισσότερα
έτσι όπως μας τα λες πιστεύω ότι αυτό το αγόρι σου αρέσει αυτή την στιγμή γιατί δεν υπάρχει κάτι καλλίτερο, για αυτό άλλωστε λες ότι σου αρέσει πολύ λίγο. Δεν αξίζει να χαλάσεις την παρέα που έχετε δημιουργήσει και να χαλάσεις μία φιλία 9 ετών.
Προσπάθησε να βρεις σε κάποιο άλλο αγόρι κάτι θετικό και είμαι σίγουρη ότι αυτός που σου αρέσει τώρα θα τον έχεις ξεχάσει σε 5 λεπτά. Εαν όχι εμείς είμαστε εδώ.

Διαβάστε περισσότερα
Νομίζετε πως οι αντρικές φίλιες είναι πιο δυνατές από τις γυναίκειες;